Regulamin sklepu internetowego hugsforkids.pl
Dane rejestrowe administratora sklepu i sprzedawcy:
HUGS for kids Aleksandra Rostkowska
Młynarska 17
69-200 Sulęcin
NIP:429004500
Poniżej znajdziesz regulamin, w którym zawarte zostały informacje m.in. o sposobie złożenia
zamówienia prowadzącego do zawarcia umowy, szczegółach dotyczących realizacji zawartej
umowy, formach dostawy i płatności dostępnych w sklepie, procedurze odstąpienia od
umowy, czy postępowaniu reklamacyjnym.
W razie jakichkolwiek uwag, pytań, wątpliwości, jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem
kontakt@hugsforkids.pl
Udanych zakupów!
§ 1
Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
- Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna,
- Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą umowę sprzedaży
niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
Konsument jest również Kupującym,
- POCK – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z
jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla
tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu
wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie
przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; POCK jest
również Kupującym,
- Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://…………..,
- Sklep – sklep internetowy działający pod adresem https://hugsforkids.pl ,
- Sprzedawca – HUGS for kids Aleksandra Rostkowska, Młynarska 17, 69-200 Sulęcin, NIP: 4290040500
§ 2
Postanowienia wstępne
- Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną, świadcząc
jednocześnie na rzecz Kupujących usługi drogą elektroniczną. Za pośrednictwem Sklepu,
Kupujący może dokonać zakupu produktów uwidocznionych na stronach Sklepu.
- Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki
Sprzedawcy i Kupujących.
- Do korzystania ze Sklepu, w tym w szczególności do dokonania zakupu w Sklepie, nie jest
konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne
urządzenie Kupującego. Wystarczające są:
- dostęp do Internetu,
- standardowy system operacyjny,
- standardowa przeglądarka internetowa,
- posiadanie aktywnego adresu e-mail.
- Kupujący nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.
- Zakazane jest podczas korzystania ze Sklepu dostarczanie treści o charakterze
bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem
formularzy dostępnych w Sklepie.
- Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto.
§ 3
Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą
elektroniczną.
- Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez
Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu złożenia zamówienia w Sklepie prowadzącego
do zawarcia ze Sprzedawcą umowy. Złożenie zamówienia możliwe jest bez konieczności
posiadania konta w Sklepie.
- Jeżeli Kupujący zdecyduje się założyć konto w Sklepie, Sprzedawca świadczy również na
rzecz Kupującego usługę drogą elektroniczną polegającą na założeniu i utrzymywaniu
konta w Sklepie. W koncie przechowywane są dane Kupującego oraz historia złożonych
przez niego zamówień w Sklepie. Kupujący loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego
adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła.
- Założenie konta w Sklepie odbywa się poprzez zaznaczenie stosownego checkboxa w
procesie składania zamówienia lub wypełnienie samodzielnego formularza rejestracji
konta dostępnego w Sklepie. Kupujący może w każdej chwili usunąć konto przesyłając
stosowne żądanie do Sprzedawcy. Usunięcie konta nie spowoduje usunięcia informacji o
złożonych zamówieniach z wykorzystaniem konta, które to informacje Sprzedawca
będzie przechowywał do czasu upływu przedawnienia roszczeń z umowy zawartej za
pośrednictwem Sklepu / przez cały czas funkcjonowania Sklepu, chyba że wcześniej
Kupujący sprzeciwi się przechowywaniu tych informacji, a Sprzedawca nie będzie
posiadał nadrzędnego interesu w ich przechowywaniu.
- Jeżeli Kupujący zdecyduje się zapisać do newslettera, Sprzedawca świadczy również na
rzecz Kupującego usługę drogą elektroniczną polegającą na przesyłaniu Kupującemu
wiadomości e-mail zawierających informacje o nowościach, promocjach, produktach
Sprzedawcy. Zapis do newslettera odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie
formularza zapisu do newslettera lub poprzez zaznaczenie stosownego checkboxa w procesie składania zamówienia. Kupujący może w każdej chwili zrezygnować z
otrzymywania newslettera, klikając w przycisk służący do rezygnacji widoczny w każdej
wiadomości przesyłanej w ramach newslettera lub przesyłając stosowne żądanie do
Sprzedawcy.
- Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Kupującego nieodpłatnie. Odpłatne są
natomiast umowy sprzedaży zawierane za pośrednictwem Sklepu.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazu danych w związku z
korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne
odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności
środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby
nieuprawnione.
- Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego
funkcjonowania Sklepu. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich
nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
- Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu, Kupujący może zgłaszać za
pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail kontakt@hugsforkids.pl . W
reklamacji Kupujący powinien określić rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości
związanej z funkcjonowaniem Sklepu. Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.
§ 4
Składanie zamówienia
- Kupujący może złożyć zamówienie jako zarejestrowany klient albo jako gość.
- Zarejestrowanym klientem jest Kupujący, który posiada konto w Sklepie. Kupujący może
założyć konto poprzez zaznaczenie stosownego checkboxa w procesie składania
zamówienia lub wypełnienie samodzielnego formularza rejestracji konta dostępnego w
Sklepie.
- Jeżeli Kupujący posiada konto w Sklepie, przed złożeniem zamówienia powinien się do
niego zalogować. Logowanie możliwe jest również w trakcie składania zamówienia
poprzez kliknięcie w link dostępny w ramach wyświetlanego komunikatu.
- Złożenie zamówienia odbywa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia po
uprzednim dodaniu do koszyka interesujących Kupującego produktów. W formularzu
konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Na etapie
składania zamówienia następuje również wybór sposobu dostawy zamówionych
produktów oraz wybór metody płatności za zamówienie. Warunkiem złożenia
zamówienia jest akceptacja Regulaminu, z którym Kupujący powinien uprzednio się
zapoznać. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących Regulaminu, Kupujący może
skontaktować się ze Sprzedawcą.
- Proces składania zamówienia kończy kliknięcie w przycisk finalizujący zamówienie.
Kliknięcie w przycisk finalizujący zamówienie stanowi oświadczenie woli Kupującego
prowadzące do zawarcia ze Sprzedawcą umowy sprzedaży,
- Jeżeli Kupujący wybrał przy składaniu zamówienia płatność on-line, po kliknięciu w
przycisk finalizujący zamówienie zostanie przekierowany do bramki płatności
obsługiwanej przez zewnętrznego operatora płatności celem dokonania płatności za
zamówienie. Jeżeli Kupujący wybrał płatność przelewem bankowym, po kliknięciu w
przycisk finalizujący zamówienie zostanie przekierowany na stronę Sklepu z
potwierdzeniem zamówienia oraz instrukcją dokonania płatności. Zapłata za zamówienie
powinna nastąpić w ciągu 3 dni od zawarcia umowy.
- W formularzu zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane osobowe. Kupujący
ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca
zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Kupujący
podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedającego
co do ich poprawności. W takim przypadku Kupujący zostanie poinformowany
telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej
sytuacji Kupującemu przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z
weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających
Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Kupującym, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień
po podjęciu kontaktu przez Kupującego.
- Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są
prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich
prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 7 powyżej.
§ 5
Dostawa i płatność
- Dostępne do wyboru sposobu dostawy zamówienia opisane są na stronie Sklepu oraz
prezentowane są Kupującemu na etapie składania zamówienia. Koszt dostawy
zamówienia ponosi Kupujący, chyba że Sprzedawca na stronie Sklepu wskaże inaczej.
Sprzedawca ma prawo zadecydować o podziale zamówienia na kilka oddzielnych
przesyłek bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Kupującego.
- Dostępne metody płatności za zamówienie opisane są na stronie Sklepu oraz
prezentowane są Kupującemu na etapie składania zamówienia.
Płatności elektroniczne, w tym płatności kartą płatniczą, obsługiwane są przez
przelewy24.pl
Jeżeli Kupujący poprosił o wystawienie faktury, zostanie ona doręczona Kupującemu
drogą elektroniczną, na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
§ 6
Realizacja zamówienia
- Realizacja zamówienia polega na skompletowaniu zamówionych produktów,
zapakowaniu ich w celu dostawy do Kupującego oraz nadaniu przesyłki do Kupującego
zgodnie z wybraną przez Kupującego formą dostawy zamówienia.
- Zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą nadania przesyłki do Kupującego
(powierzenia przesyłki przewoźnikowi trudniącemu się przewozem).
- Czas realizacji zamówienia wskazany jest zawsze przy każdym produkcie. Zamówione
produkty powinny zostać wydane Konsumentowi w terminie do 30 dni, chyba że w opisie
produktu został wyraźnie oznaczony przez Sprzedawcę dłuższy termin. W takiej sytuacji,
składając zamówienie, Kupujący wyraża zgodę na dłuższy termin realizacji zamówienia
wynikający z opisu produktu.
- Jeżeli Kupujący zamówił produkty ze wskazanym różnym czasem realizacji, wiążącym dla
Sprzedawcy terminem realizacji całości zamówienia jest ten najdłuższy spośród
wszystkich produktów wchodzących w skład zamówienia, przy czym Sprzedawca może
zaproponować podział zamówienia na kilka niezależnych przesyłek cele przyspieszenia
czasu realizacji w odniesieniu do części produktów.
§ 7
Odstąpienie od umowy Konsumenta lub POCK
- Konsument lub POCK, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo
odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w
posiadanie kupionych rzeczy.
- Aby odstąpić od umowy, należy poinformować o decyzji o odstąpieniu od umowy w
drodze jednoznacznego oświadczenia - na przykład pismo wysłane pocztą elektroniczną
na adres kontakt@hugsforkids.pl
- Konsument lub POCK może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy,
dostępnego na stronie internetowej jednak nie jest to obowiązkowe.
- Zwracany towar należy niezwłocznie wysłać na adres: HUGS for kids Aleksandra
Rostkowska, Młynarska 17, 69-200 Sulęcin
- Konsument lub POCK ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- Zwrot płatności nastąpi do 14 dni od dnia otrzymania zwrotu i zostanie dokonany przy
użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub POCK
użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub POCK wyraźnie zgodził się na inne
rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument lub POCK nie poniesie żadnych opłat w
związku z formą zwrotu płatności.
- Konsument lub POCK ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu
będące wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do
stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
§ 8
Odpowiedzialność za wady
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt wolny od wad, z
zastrzeżeniem ust. 3 poniżej.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt ma
wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady), z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej.
- Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Kupujący może:
- żądać wymiany produktu na wolny od wad,
- żądać usunięcia wady,
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
- złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- Jeśli Kupujący stwierdzi wadę produktu, powinien poinformować o tym Sprzedawcę,
określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając
oświadczenie stosownej treści.
- Kupujący może skorzystać z formularza reklamacyjnego, dostępnego na stronie sklepu
- Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą zarówno pocztą tradycyjną, jak również
pocztą elektroniczną.
- Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od
dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy
wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
- Szczegóły dotyczące rękojmi Sprzedawcy za wady regulują przepisy Kodeksu cywilnego
(art. 556 – 576).
§ 9
Dane osobowe i pliki cookies
- Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.
- Sklep wykorzystuje technologię plików cookies.
- Szczegóły związane z danymi osobowymi oraz plikami cookies opisane zostały w polityce
prywatności dostępnej na stronie internetowej sklepu
§ 10
Prawa własności intelektualnej
- Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że treści dostępne na stronach Sklepu oraz
elementy produktów fizycznych (np. projekty graficzne) mogą stanowić utwory w
rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do
których prawa autorskie przysługują Sprzedawcy.
- Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że dalsze rozpowszechnianie treści objętych
prawami autorskimi przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy, za wyjątkiem korzystania z
treści w ramach dozwolonego użytku osobistego, stanowi naruszenie praw autorskich
przysługujących Sprzedawcy i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
§ 11
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku ze
sprzedażą towarów na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone
przez strony konfliktu.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o
rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży,
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o
wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu
między Kupującym a Sprzedawcą,
- skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub
organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej
http://polubowne.uokik.gov.pl .
- Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod
adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr . Platforma służy rozstrzyganiu sporów
pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia
sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy
sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§ 12
Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji
oraz do zmiany cen produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez
Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem
zmiany.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie bez
uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego na podstawie umów zawartych przed
zmianą Regulaminu.
- Wszelkie spory związane z umowami zawieranymi za pośrednictwem Sklepu będą
rozpatrywane przez polski sąd powszechny właściwy ze względu na miejsce stałego
wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę. Postanowienie to nie znajduje
zastosowania do Konsumentów oraz POCK, w przypadku których właściwość sądu
rozpatrywana jest na zasadach ogólnych.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 18.08.2021
- Wszystkie archiwalne wersje Regulaminu dostępne są do ściągnięcia w formacie .pdf –
linki znajdują się poniżej Regulaminu.